Det Goda Livet

 Idag har hela familjen H varit på "Det Goda Livet" (matmässa) i Stockholm. Jag kom hem med en hel hög tidningar och en del inköp, bl.a. tryffelolja, en sååå god grekisk tapenade, havssalt från Sicilien m.m.
Det här gör mig lycklig!


Tidningar, Broschyrer och Recept - Alltid bra att ha!
 
En del av dagens inköp. Längst fram, den
jättegoda olivpastan från Grekland.

Vi var också och tittade på Monika Ahlberg, ni vet hon med bl.a. Rosendals Trädgårdscafé. Hursomhelst lagade hon några rätter från sin senaste bok och den var jag bara tvungen att köpa. (Vågar knappt tänka på hur många kokböcker jag har, får kanske börja gömma snart.)
Om jag ska rekommendera en bok till jul så tycker jag att denna kokbok "Monikas Jul" är jättebra. Boken har vackra bilder, roliga recept på mat, bak, glöggdrycker och mycket annat smått och gott.


Ännu en bok till samlingen!

Kommentarer